Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.Często zadawane pytania dotyczące dostawy w sklepie internetowym
Ile wynosi koszt przesyłki?
Koszt przesyłki wynosi między 12 a 15 zł brutto w zależności od wybranej formy dostawy.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
W przypadku pozycji na zamówienie czas wysyłki może się wydłużyć, należy poczekać do 2 tygodni. Dostarczenie przedmiotów z ograniczonym dostępem może zająć do 6 tygodni. Niektóre produkty, których nie ma na stanie lub są ograniczone zapasami, nie mogą być objęte gwarancją dostawy przed świętami Bożego Narodzenia. Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, zostaniesz powiadomiony przez dedykowanego członka naszego zespołu sklepu internetowego, jeśli Twój przedmiot jest ograniczony. Istnieją poważne ograniczenia dotyczące następujących kwestii; iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, Apple Watch Nike SE, Apple Watch Nike Series 6, iMac, HomePod mini, iPad 8. generacji, iPad Air, iPad Pro.
Ze względu na pracowity okres świąteczny i większą niż zwykle ilość zamówień, czas wysyłki produktów znajdujących się w magazynie może się wydłużyć do 5-7 dni roboczych. Ostatnią datą złożenia zamówienia z dostawą do domu przed Bożym Narodzeniem jest piątek 18 grudnia, data ta dotyczy pozycji dostępnych w magazynie.
Czy muszę być obecny podczas dostawy, aby podpisać dostawę?
Tak. Wszystkie dostawy wymagają podpisu potwierdzającego, że zamówienie zostało dostarczone i odebrane prawidłowo. Twoja nieobecność przy dostawie zamówienia przez kuriera może się wiązać z ryzykiem nieprawidłowo dostarczonego produktu lub dostarczenia go uszkodzonego.
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Niestety, nie możemy zmienić adresu dostawy na inny po złożeniu zamówienia.
Gdzie jest moje zamówienie? Moje zamówienie jeszcze nie dotarło
Możesz śledzić status swojego zamówienia za pomocą linku w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Po wysłaniu firma kurierska prześle również wiadomość e-mail ze szczegółami szacowanego czasu dostawy i informacjami o śledzeniu.
Jeśli oferowany przez nich przedział czasowy nie jest odpowiedni, możesz skontaktować się z firmą kurierską za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby umówić się na inny termin. Nie jest jednak możliwe przekierowanie na inny adres.
Firma kurierska robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić dotrzymanie terminów dostaw, ale czasami zdarzają się opóźnienia spowodowane ruchem drogowym, wypadkami lub nieprzewidzianymi sytuacjami. Poinformują Cię, jeśli dowiedzą się o nieoczekiwanej dostawie.
Przesyłka dotarła uszkodzona, co mam zrobić?
Jeśli paczka dotarła uszkodzona, należy podpisać pokwitowanie, aby stwierdzić, że przedmiot jest uszkodzony i odmówić przyjęcia - w takim przypadku przedmiot zostanie nam zwrócony, a my skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia wymiany lub zwrotu pieniędzy.
W dostawie brakuje elementu
Do paczki dołączymy list przewozowy, w którym wyszczególnimy wszystkie elementy, których możesz się spodziewać. Jeśli w pudełku brakuje jakiegoś elementu, należy nas o tym powiadomić w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania towaru. Jeden z naszych zespołów obsługi klienta doradzi wówczas najlepsze rozwiązanie.