

Jak mogę skorzystać z promocji przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym?
Większość promocji w sklepie internetowym uruchamia się automatycznie w momencie złożenia zamówienia w koszyku. Pamiętaj jednak, że jeśli chcesz dokonać zakupu w ramach promocji, w której obowiązuje ogólny rabat na kilka produktów, musisz ręcznie dodać wszystkie pożądane produkty. Następnie ogólny rabat zostanie zastosowany do Twojego zamówienia w koszyku.
Czy mogę kupować w sklepie internetowym na kredyt lub na raty?
Łatwo jest dokonać zakupu na kredyt lub na raty w serwisie. W tym celu podczas składania zamówienia w koszyku należy określić sposób płatności „Kredyt” lub „Rata”. Otworzy się formularz do wypełnienia ankiety. Po wypełnieniu ankiety skontaktuje się z Tobą przedstawiciel banku. Aby ubiegać się o pożyczkę, będziesz potrzebować kopii paszportu. Wniosek rozpatrywany jest w ciągu 30 minut. Zatwierdzenie planu kredytu lub rat odbywa się po stronie banku. Dlatego niestety nie możemy zagwarantować możliwości skorzystania z tej usługi bez wypełnienia wniosku i otrzymania odpowiedzi od pracownika banku.
Jak rozumieć czas dostawy towaru?
Czas dostawy towaru zależy od dostępności towaru w magazynie w Twoim mieście oraz od wybranej przez Ciebie opcji dostawy. Opcje dostawy ze wskazaniem okresu są wskazane w karcie konkretnego produktu w katalogu internetowym. Przeczytaj więcej o opcjach dostawy w sekcji „Jakie opcje dostawy są dostępne?”
Jak mogę anulować zamówienie złożone w sklepie internetowym?
Zamówienie możesz anulować w jeden z następujących sposobów: Wyślij nam zapytanie za pośrednictwem formularza zwrotnego
Jak uzyskać zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie opłacone z góry?
Zwroty kosztów towarów są obecnie realizowane tylko na kartę bankową przelewem bankowym lub na Twoje konto bankowe nie później niż 10 dni po otrzymaniu Twojego zapytania i potwierdzenia z naszej strony. Okres zwrotu zależy również od pracy Twojego banku. Szczegółowe warunki zwrotu towaru opisane są na stronie „Zwroty i reklamacje” . Biorąc pod uwagę zwiększoną liczbę zapytań i zamówień online, prosimy o zrozumienie opóźnienia w udzieleniu odpowiedzi na pytania. Dokładamy wszelkich starań, aby poszerzać zasoby i zapewnić wymagany poziom usług.
Jakie środki ochrony sanitarnej są podejmowane przy realizacji zamówień?
Naszym pracownikom zapewniamy dodatkowe wyposażenie ochronne: maski i rękawiczki. Kilkakrotnie w ciągu dnia mierzą temperaturę ciała, aby mieć pewność, że ich praca jest bezpieczna.
Moje urządzenie Apple jest zepsute. Jak mogę to naprawić?
Teraz wszystkie nasze centra serwisowe działają jak wcześniej. Możesz skontaktować się z naszym serwisem, w przypadku konieczności oddania produktu do diagnostyki lub naprawy, która jest objęta gwarancją producenta. Mamy również zdalny serwis dla Twoich urządzeń w naszej firmie. Teraz możesz bezpiecznie i bez wysiłku naprawiać swoje gadżety.
Nie mogę połączyć się z twoim call center
W związku z obecną sytuacją rośnie liczba zgłoszeń i telefonów do naszej infolinii. Niestety naprawdę nie mamy czasu na szybkie odbieranie wszystkich telefonów. Pracujemy nad zwiększeniem zasobów i zaangażowaniem konsultantów naszych sklepów do odbierania telefonów. Prosimy o traktowanie ze zrozumieniem aktualnej sytuacji, a w przypadku braku połączenia zanotuj swoje odwołanie poprzez formularz zwrotny. Zobacz linki do komunikatorów internetowych na dole strony. Zapytania są rozpatrywane według kolejności zgłoszeń, z priorytetem dla kwestii związanych z realizacją zamówienia i dostawą.